تزریق ژل پیشانی در کرج
نوشته شده توسط : ساسان

تزریق ژل پیشانی در کرج

چین‌ و چروک‌های صورت یکی از معضلاتی است که اکثر افراد از آن شکایت می‌کنند. برخی راه‌های درمان خانگی را جهت رفع چین و چروک پوست خود پیش می‌گیرند و برخی نیز اقدام به انجام روش‌های درمانی کلینیکال می‌کنند.در این مقاله از سایت آلا کلینیک علاوه بر معرفی یکی خدمات خود یعنی تزریق ژل پیشانی در کرج ، هر آنچه که باید متقاضی قبل و بعد از انجام تزریق ژل لب بدانبد را برای شما خواهیم گفت.پس با ما همره شوید.

 

مرکز تزریق ژل پیشانی در کرج

جهت مشاوره در رابطه با تزریق ژل پیشانی در کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

تزریق ژل پیشانی در کرج

مزایای تزریق ژل پیشانی

تزریق ژل پیشانی و تزریق ژل لب در کرج همانند سایر روش های تزریق ژل دارای مزایای بسیار زیادی می باشد از جمله از بین بردن خط اخم که زیبایی افراد را  تحت شعاع قرار میداد و همچنین رفع چین و چروک های صورت که سن شخص را بالاتر نشان میداد , علاوه بر این موارد این روش سبب بالاتر رفتن اعتماد به نفس افراد و رضایت روحی در  فرد از خود میشود .

تزریق ژل پیشانی و تزریق ژل لب  از طریق سوزن های یکبار مصرف اجرا میشود بنابراین انتقال هیچگونه بیماری در این روش  امکان پذیر نمی باشد این روش  در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا شده و هیچگونه حساسیت و آلرژی را به خود راه نداده است  لازم به ذکر است که تزریق ژل در این قسمت نسبت به سایر اجزای صورت ماندگاری بسیار بالاتری داشته و حجم کمی  از ژل را برای تزریق به خود اختصاص داده است که در این خصوص هزینه قیمت آن بسیار پایین و اندک می باشد ، تزریق ژل پیشانی بدون هیچگونه درد و خونریزی و بدون نیاز به جراحی سبب جوان سازی و بهبود روحیه افراد می شود و خطوط اخم را نیز از افراد می زداید این روش بدون عوارض بوده و هیچگونه محدودیتی را در بر ندارد و هم برای خانم ها و هم برای آقایان استفاده می شود .

میزان ماندگاری تزریق ژل پیشانی

اثر تزریق ژل پیشانی بین 6 ماه تا یک سال بوده و بعد از آن نیاز به ترمیم دارد. این ژل بعد از این مدت جذب بدن میشود. ژل هیالورونیک اسید با توجه به آناتومی
بدن افراد در مدت 6 تا 12 ماه جذب بدن شده و هیچ ضرری برای افرادی که تحت تزریق ژل و بوتاکس قرار گرفتهاند ندارد. خصوصیات پوست افراد در مدت زمان
جذب این ژلها تأثیر دارد. یکی از خوبیهای تزریق ژل پیشانی برگشتپذیر بودن این روش اس
جنس مواد در تزریق ژل پیشانی چیست؟

هیالورونیک اسید جنس اصلی مواد ژل در تزریق ژل پیشانی است. هیالورونیک اسید با بدن انسان کام ًلا سازگار است و در زمان تزریق ژل پیشانی کمترین تهاجم حالت
برای بدن رخ میدهد. برخی از پزشکان تزریق ژل و بوتاکس را به دلیل ماده اصلی آن پروتئین کلاژن طبیعی بوده که با بدن انسان تداخلی ندارد غیر تهاجمی میدانند.
ژل هیالورونیک اسید باعث میشود تا عمق خطوط کام ًلا پر شوند و چین و چروکها از بین بروند. تزریق ژل پیشانی میتواند ساختار پوست پیشانی را رو به بهبودی
ببرد و باعث لیفت پیشانی گردد. ژل پیشانی با جذب آب و آبرسانی در اطراف محل تزریق ژل پیشانی باعث طراوت و زیبایی پوست پیشانی نیز میگردد

تزریق ژل پیشانی در کرج

عوارض تزریق ژل پیشانی

  • اگر درمان به درستی انجام نشود، ممکن است دچار واکنش‌های آلرژیک و عفونت‌ شوید.
  • اگر تزریق میان دو ابرو‌ انجام شود امکان تاری دید وجود دارد.
  • تزریق زیاد از حد باعث تغییر رنگ پوست می‌شود.
  • کبودی و سرخ شدن محل تزریق
  • تورم و درد در ناحیه تزریق ژل
  • خارش و حساس شدن پوست
  • برآمدگی ژل در محل تزریق

البته بسیاری از عوارض ذکر شده، در نتیجه عدم مهارت فردی است که تزریق فیلر را انجام می‌دهد. تزریق ژل بعد از تزریق بوتاکس از رایج ترین اعمال زیبایی است که امروزه به نوعی جزو مراقبت‌های دوره‌ای پوست محسوب می‌شود و به دلیل گسترش این عمل، بسیاری از افراد غیر پزشک، در امکان غیر مجاز، مانند سالن‌های زیبایی، اقدام به تزریق فیلر می‌نمایند که این امر ممکن است برای شما بسیار گران تمام شود.

بهترین کلینیک تزریق ژل پیشانی در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر تزریق ژل پیشانی در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

تزریق ژل پیشانی در کرج

 

در وبلاگ کلینیک آلا بیشتر بخوانید:

 

قیمت تزریق ژل پیشانی در کرج

هزینه تزریق ژل با استفاده از فیلر یا پُرکننده‌های پوست بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق ژل و حق‌الزحمه پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین هزینه تزریق ژل در افراد مختلف متفاوت است. تزریق ژل به عنوان یک راهکار درمانی برای جوان‌سازی پوست و برجسته‌سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این روش بدون جراحی می‌باشد و نتایج مطلوبی را به همراه دارد.

نکات مهمی که برای تزریق ژل باید در نظر گرفت چیست؟

با توجه به اینکه این روش مورد تایید سازمان بهداشت جهانی می باشد اما باید دقت داشته باشید که هر مرکزی برای انجام تزریق ژل مناسب نمی باشد؛ مراجعه به افرادی که تخصص کافی ندارند ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما در بر داشته باشد؛ به همین جهت توصیه می شود قبل از مراجعه به یک فرد خاص برای تزریق ژل پیشانی در خصوص مرکز و فرد تحقیقات کافی را به عمل آورید؛ افرادی که در حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی دارای مدرک تخصص و فوق تخصص می باشند؛ می توانند این کار را در صورت گذراندن دوره های مربوطه برای شما انجام دهند.(برای مطالعه مقاله بوتاکس در کرج کلید کنید)

تزریق ژل پیشانی در کرج

مراقبت های بعد از تزریق

تزریق ژل پیشانی و تزریق ژل گونه نیاز به مراقبت های محدود مانند : عدم مصرف دخانیات به مدت چند روز ، استفاده از ژل آلوئه ورا در محل  دو بار در هر روز ،  مصرف مرتب داروهای تجویز شده توسط پزشک جهت عدم قرمز شدن  و ورم در پوست ، استفاده از ضد آفتاب و قرار نگرفتن در  معرض نور شدید آفتاب از مراقبت های لازم این روش به مدت یک الی دو هفته می باشد   .

هزینه تزریق ژل پیشانی در کرج

جهت مشاوره در رابطه با تزریق ژل پیشانی در کرج و هزینه آن ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847





:: برچسب‌ها: تزریق ژل پیشانی در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: